یــــــادداشت

کانون نویسندگان نوجوان کتابخانه دیدار شهرستان تفت

یــــــادداشت

کانون نویسندگان نوجوان کتابخانه دیدار شهرستان تفت

یــــــادداشت

به نام بهترین نویسنده و خالق
سلام
این وبلاگ مربوط به بچه ها، مال بچه ها و آرزوی من است .آرزویی که خدا را شکر به حقیقت پیوست.
خیلی خوشحالم که برای بچه ها و در خدمت بچه ها انجام وظیفه می کنم
اینجا که ماییم هر دوشنبه ساعت 11تا 13بعد از ظهر قرار است ما بچه ها دور هم در کتابخانه ی دیدار نویسندگی را بیاموزیم و برای بچه ها بنویسیم.
امیدواریم از خواندن مطالبمان خوشحال شوید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

بقال و حاکم

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

بقالی بود که محل کارش در بازار بود. او همیشه صبح به بازار می رفت. او خیلی خوش اخلاق بود  وبا همه با مهربانی رفتار می کرد. یک روز از روزها که داشت به بازار می رفت از یک نفر شنید که پادشاه یک طوطی سخنگو دارد او گفته بود هر که بتواند  دو تا دروغ بگوید که تا بحال نشنیده باشم این طوطی را به او خواهم داد او که خیلی دوست داشت این طوطی برای او باشد تصمیم گرفت فردا صبح به قصر برود .

همه از شهر های زیادی به قصر حاکم آمدند اما هیچ کدام از آنها به خوبی دروغ نگفتند تا اینکه بقال پیش حاکم آمدو گفت حاکم به سلامت باد

حاکم گفت برای چه به اینجا آمدی

بقال گفت : آمده ام دروغ هایم را به شما بگویم

حاکم گفت :بگو

بقال گفت :من یک روز در  خواب دیدم که دختر شما بیماری می گیرد که ممکن است دخترتان بمیرد.

حاکم گفت :این دروغ است بقیه هم قبول کردند

حاکم گفت:دروغ دومترا بگو.

بقال گفت:من فردا دروغ دومم را به شما می گویم .

بقال رفت و کوزه بزرگی همراه خود به قصر آورد . حاکم همراه دربانیانش آمد .

بقال گفت: پدر من آدم ثروتمندی بود که پدر شما به نزد پدر شما آمد و گفت که پول می خواهد و بعدا آن را به من پس می دهد

پدر من پول را به پدر شما داد. اما دیگر آن را به من پس نداد.

تا آن که هر دو مردند و من آمده ام که شما پول پدر من را بدهید .

حاکم با خشم وتندی به او گفت که این دروغ است .

بقال هم گفت :پس طوطی را بدهید .

حاکم هم به قول خود عمل کرد و طوطی را به بقال داد. بقال با خوشحالی به خانه برگشت.


نویسنده :ابوالفضل فلاح

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
نویسندگان نوجوان

نظرات  (۲)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
تبلیغات در دو وب پر بازدید با قیمتی مناسب جهت دریافت قیمت با شماره 09357258910 در تماس باشیدhttp://amir021th.blog.ir/   http://clash-of-clans.in/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی