یــــــادداشت

کانون نویسندگان نوجوان کتابخانه دیدار شهرستان تفت

یــــــادداشت

کانون نویسندگان نوجوان کتابخانه دیدار شهرستان تفت

یــــــادداشت

به نام بهترین نویسنده و خالق
سلام
این وبلاگ مربوط به بچه ها، مال بچه ها و آرزوی من است .آرزویی که خدا را شکر به حقیقت پیوست.
خیلی خوشحالم که برای بچه ها و در خدمت بچه ها انجام وظیفه می کنم
اینجا که ماییم هر دوشنبه ساعت 11تا 13بعد از ظهر قرار است ما بچه ها دور هم در کتابخانه ی دیدار نویسندگی را بیاموزیم و برای بچه ها بنویسیم.
امیدواریم از خواندن مطالبمان خوشحال شوید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماهی ها

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

در یک روز آفتابی من به استخری در نزدیکی  خانه مان رفتم و در آنجا شنا کردم . در آنجا ماهی های زیبایی بود .وقتی خواستم ماهی ها را بگیرم نشد چون من لیز خوردم و رفتم پایین و نزدیک بود که من غرق شوم . چون اگر کسی را اذیت کنیم خدا هم ما را اذیت می کند.

مجتبا فلاح

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
نویسندگان نوجوان

نظرات  (۱)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ تبادل لینک رایگان
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی